درباره سیستم های تهویه مطبوع

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

اگر جز اشخاصی هستید که از پکیج دیواری از جمله پکیج ایران رادیاتور برای تامین گرمایش در منزل یا محل کار خود استفاده می کنند، بدون شک با مشکل سرد و گرم شدن آب روبه رو شده اید.

پکیج های ایران رادیاتور یکی از محبوب ترین برندهای پکیج دیواری است که از کیفیت و راندمان بسیار بالایی برخوردار می باشند. اما این پکیج ها نیز مانند سایر لوازم و تجهیزات خانگی ممکن است دچار مشکلاتی شوند که اگر علت آن را بدانید قطعا می توانید آسایش بیشتری را تجربه کنید.

اما یکی از اصلی ترین مشکل هایی که هر برند پکیج دیواری از جمله پکیج ایران رادیاتور ممکن است با آن مواجه شود، سرد و گرم شدن آب در طول استفاده از آب گرم می باشد.

سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور
سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

اگر حین استفاده از آب گرم در حمام یا حین شست و شوی ظروف که نیاز است آب گرم مدت زمان بیشتری باز باشد، احساس کردید که آب سرد و دوباره گرم می شود و نوسانات غیر عادی دارد، نشان می دهد که پکیج شما با مشکلی روبه رو شده است.

برای اولین قدم باید فشار آب ورودی به واحد مورد نظر را بررسی کنید. در صورت نوسان و یا کاهش فشار آب، پکیج درست کار نمی کند و درجه حرارت آب مصرفی دچار نوسان می شود.

اگر فشار آب تنظیم بود، باید به سراغ مبدل ثانویه دستگاه بروید. جرم گرفتگی مبدل ثانویه پکیج های دو مبدله می تواند اصلی ترین علت نوسان درجه حرارت آب مصرفی باشد. آنچه مسلم است برای رفع این مشکل بایستی مبدل را جرم گیری نمایید.

معمولا پس از دوسال از راه اندازی پکیج، مبدل ثانویه دستگاه جرم می گیرد که این موضوع باعث می شود عملکرد پکیج کاهش یابد. بنابراین پس از اینکه اطمینان حاصل کردید مشکل از مدل ثانویه است، با استفاده از مواد جرم گیر اقدام به رفع مشکل نمایید.

همچنین ممکن است فشار آب سردی که وارد پکیج می شود بیش از حد کم باشد. از این روی آب به سرعت جوش آورده و باعث می شود سنسور آب گرم مصرفی فرمان قطع شعله را بدهد و آب مدام سرد و گرم شود.
از موارد نادر دیگر در ایجاد این مشکل می توان به اشکال در فلومتر یا فلوسوئیچ ، خرابی سنسور ابگرم، ایراد در پرشر فن، تنظیم نبودن شعله بلند دستگاه و جرم گرفتن مبدل اولیه اشاره کرد.

در هر صورت پیشنهاد می شود سالی یک بار اقدام به سرویس پکیج ایران رادیاتور خود نمایید تا در طول سال کمتر با مشکلاتی نظیر سرد و گرم شدن آب مواجه شوید.
  • Elnaz Baher

کولر گازی گری یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی در ایران است که از نظر کیفیت در رده برندهایی نظیر اجنرال و هایسنس قرار دارد.

از لحاظ قیمت کولر گازی هم باید گفت قیمت این محصولات ارزان تر از قیمت کولر گازی اجنرال و گران تر از کولر گازی هایسنس می باشد که دانستن این نکته می تواند در انتخاب و خرید اسپلیت شما را یاری کند.

درباره شرکت تولیدی کولر گازی گری

از مقایسه قیمت و کیفیت اسپلیت گری که بگذریم، اطلاعات بیشتر درخصوص برند گری می تواند به شما اطمینان بیشتری در انتخاب کولرهای گازی گری بدهد.

لازم است بدانید شرکت گری یکی از تولید کنندگان مطرح سیستم های تهویه مطبوع نظیر کولر گازی ، چیلر، فن کویل و هواساز می باشد که اصالتی چینی دارد.

شرکت گری کولر گازی گری
شرکت گری کولر گازی گری

گری یک شرکت چند ملیتی تولید انواع لوازم خانگی است که مقر اصلی آن در کشور چین می باشد. این شرکت بزرگ در سال 1991 در شهر جوهای در جنوب کشور چین تاسیس گردید و امروزه پس از گذشت نزدیک به سه دهه به یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع در جهان محسوب می شود.

این شرکت قادر است با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا و به کمک متخصصی در سراسر دنیا سالانه بیش از 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی و 2 میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری تولید و به بازارهای جهانی عرضه نماید.

کولر گازی گری

کولر گازی یکی از اصلی ترین تولیدات این شرکت بزرگ تهویه مطبوع می باشد که امروزه به بازار خوبی در ایران و جهان دست یافته است. اگر به دنبال یک کولر گازی با کیفیت با رده قیمتی متوسط هستید بدون شک اسپلیت های گری بهترین انتخاب هستند.

کولر گازی گری
کولر گازی گری

این محصولات که از استانداردهای جهانی و کیفیت عالی برخوردار هستند در انواع مختلف کولر گازی دیواری ، ایستاده، پنجره ای و پرتابل طراحی و تولید می گردند.

همچنین در میان تولیدات شرکت گری، کولر گازی اینورتر از جمله مهمترین محصولات می باشد که به دلیل مصرف برق کم در میان مصرف کنندگان طرفداران زیادی دارد.

این محصولات با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش و فقط سرمایش از نظر ظرفیت که اصلی ترین معیار انتخاب یک کولر گازی محسوب می شود، دارای طیف گسترده ای هستند. کولرهای گازی گری در ظرفیت های 9 الی 60 هزار بی تی یو بر ساعت قابل استفاده در واحدهای تجاری و مسکونی با متراژ مختلف می باشند.

اگر به داشتن کولر گازی گری علاقه مند شدید در سایت دماتجهیز می توانید با انواع مدل ها بیشتر آشنا شده و کولر گازی خود را هوشمندانه خریداری نمایید.
  • Elnaz Baher

از جمله وسایلی که در آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، هود آشپزخانه است. این وسیله مکنده برای از بین بردن بوی بد غذا و چربی هایی که در هوای آشپزخانه پراکنده می شود، موثر است. هود می تواند با قدرت مکندگی خود از انتشار بوی چربی جلوگیری نماید. اما این وسیله در انواع مختلفی تولید می شود. با ما همراه باشید تا با انواع هود آشپزخانه آشنا شوید.

انواع هود آشپزخانه

هودهای آشپزخانه بر اثر نوعی طراحی، صدا، کشش و قیمت به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

هود فلت

هود فلت

صفحه هود فلت یا کلاسیک به طور کامل روی اجاق گاز قرار می گیرد و کارایی بسیار خوبی در مکش بو و چربی دارد. البته لازم به ذکر است که این نوع از هودها، از نظر میزان صدایی که تولید می کنند، با یکدیگر متفاوتند. ضمنا لازم به ذکر است که این نوع از هود آشپزخانه، با طرح های مختلف استیل، شیشه و استیل و شیشه تولید می شوند. به همین دلیل این نوع از هودها به راحتی تمیز می شوند و برای افراد مشکلی از این بابت ایجاد نمی کنند.

هود زیر کابینتی

هود زیر کابینتی

هودهای زیر کابینتی از جمله قدیمی ترین هودهای آشپزخانه محسوب می شوند. موتور این هودها همانند هواکش عمل می کند و دارای فیلترهایی از جنس پشم شیشه می باشد. باید بگوییم که این نوع از هودهای آشپزخانه حین مکش صدای زیادی تولید می کنند و در مقایسه با هودهای جدیدتر، کیفیت و کارایی پایین تری دارند. 

هود مورب

 این هودها با زاویه 45 درجه ای که دارند، از جمله هودهای دکوراتیو محسوب می شوند که می توانند به آشپزخانه فضای زیبایی ببخشد.

هود مورب

هود مخفی

 محل قرارگیری هودهای مخفی زیر کابینت است، لذا به راحتی در آشپزخانه قابل رویت نیستند. اینهود آشپزخانه بیشتر برای خانه هایی که آشپزخانه ای کوچک دارند، مناسب است. زیرا هودهای مخفی فضای زیادی را از آشپزخانه اشغال نمی کنند اما از نظر مکش با سایر هودها تفاوتی ندارد.

هود مخفی

هود فانتزی

این هودها، به هودهای جزیره ای نیز معروف هستند و در شکل های متفاوتی مانند استوانه ای، کره ای و مکعبی ساخته می شوند. لازم به ذکر است که این هودها بیشتر برای آشپزخانه هایی کاربرد دارند که در آن ها پخت و پز کمتر انجام می شود چرا که این هوها بیشتر جنبه فانتزی دارند تا مکش!

هود فانتزی

 
چنانچه قصد دارید انواع هود آشپزخانه را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید به صفحه فروش هود دماتجهیز مراجعه کنید و یا بر روی لینک https://damatajhiz.com/categories/512/هود-آشپزخانه-و-هواکش کلیک کرده و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.
  • Elnaz Baher

با افزایش قیمت دلار، قیمت کولر گازی نیز افزایش یافته است و از آن جایی که روز به روز هوا گرم تر می شود، نمی توان از خرید این کولرها صرف نظر کرد. اما با توجه به افزایش قیمت کولر گازی، ممکن است برخی از افراد به خرید کولر گازی های بانه ای که قیمت کمتری دارند، روی آورند. در این مطلب خواهید دید که چرا نباید کولر گازی بانه ای خریداری نمایید.


نه به کولر گازی بانه ای



می توانیم به شکل میانگین 6 میلیون تومان تا مبالغی بالاتر عنوان کنیم که در بازار رسمی به فروش می رسد. این کولرهای گازی اغلب گارانتی های 18 ماهه دارند و متعلقاتی مانند لوله های مسی و رابط ها و شلنگ ها و ... به شکل رایگان به همراه آن ها تحویل مشتریان داده می شود. حتی برخی از نمایندگان معتبر سرویس نصب رایگان برای مشتریان خود در نظر می گیرند. اما لازم به ذکر است که چنین خدماتی برای کولر گازی های بانه ای وجود ندارد.


درست است که قیمت کولر گازی بانه ای کمتر از قیمت کولر گازی هاییست که در بازار رسمی به فروش می رسد، اما کیفیت این کولر گازی ها در مقایسه با نمونه های اصلی و اوریجینال بسیار پایین می باشد.
درست است که قیمت کولر گازی، فاکتوری مهم در خرید این دستگاه محسوب می شود، اما ارزش در مقابل هزینه هم از نکاتی مهم محسوب می شود که می بایست به آن توجه نمود. اینکه یک کالایی ارزان قیمت است، دلیل محکم و خوبی برای خرید به صرفه محسوب نمی شود چرا که ممکن است شما را طی استفاده متحمل هزینه های اضافی کند.

مورد بعدی که باید به آن توجه شود، گارانتی دستگاه است. برای هر وسیله ای ممکن است مشکلاتی به وجود آید که این گارانتی و خدمات پس از فروش است که می تواند جوابگو باشد. لازم به ذکر است که کولر گازی های بانه ای فاقد گارانتی هستند و در صورت بروز مشکل کسی پاسخگو نخواهد بود. از سوی دیگر فرایند نصب و راه اندازی به عهده خود شما خواهد بود و قطعا ضمانتی بابت اصالت کالا به شما داده نخواهد شد.
در کل بهتر است کیفیت را فدای قیمت کولر گازی نکنید چرا که در نهایت مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری از قیمت اصلی کولر گازی خواهید شد.


چنانچه قصد دارید کولر گازی با قیمت مناسب خریداری نمایید، به لینک زیر مراجعه نمایید و کولر گازی را با برندهای معتبر و گارانتی های اصلی از دماتجهیز خریداری نمایید:


https://damatajhiz.com/categories/34/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA

  • Elnaz Baher

فن کویل یکی از کاربردی ترین تجهیزات تهویه مطبوع می باشد که اغلب در مکان های عمومی و مجتمع های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد .
به طور کلی انواع فن کویل در مکان هایی که نیاز است درجه حرارت هر فضا به طور جداگانه کنترل گردد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بهره گیری از فنکویل ها از جابه جایی هوا و انتقال آلودگی ها جلوگیری جلوگیری می کند که همین ویژگی استفاده از آنرا در بیمارستان ها بسیار کاربردی می نماید.
فن کوئل همانطور که از نامش پیداست از فن دمنده هوا و کویل به منظور تبادل حرارت تشکیل شده است. فن کوئل ها شامل انواع زمینی و سقفی می شوند که نوع سقفی در دو دسته اصلی سقفی توکار و کانالی قرار می گیرد. بسیاری افراد تفاوت این دو نوع را نمی دانند که در ادامه من این سوال مهم را پاسخ می دهد.

فن کویل سقفی توکار و کانالی چه تفاوت ها و شباهت هایی دارند؟

شباهت اصلی فنکویل های سقفی توکار و کانالی موقعیت نصب آنها است که هر دو در سقف کاذب ساختمان ها قرار می گیرند.

فن کویل کانالی و سقفی توکار
فن کویل کانالی و سقفی توکار

فنکوئل سقفی توکار معمولا در ظرفیت 200 الی 1200 سی اف ام تولید می شود و دارای فشار استاتیک خارجی 12 الی 30 پاسکال می باشد. این نوع از فن کوئل به دلیل کم صدا بودن معمولا در ساختمان های مسکونی، بیمارستان ها، کتابخانه ها و مکانهایی که نیاز به آرامش و سکوت بیشتری احساس می شود مورد استفاده قرار می گیرد.
اما فنکویل کانالی که از فشار استاتیک خارجی بالاتری (معمولا 70 الی 100 پاسکال) برخوردار است در ظرفیت 600 الی 2000 سی اف ام تولید می شود.
این نوع از فنکویل ها معمولا در مکان هایی که امکان کانال کشی و تهویه هوای یک منطقه با یک سیستم وجود دارد نصب می گردند. به عبارتی فن کویل های کانالی با استفاده از کانال کشی فضاهای مختلف یک ساختمان را تهویه می نمایند.
دستگاه های فوق به دلیل حجم هوای زیاد نسبت به سقفی توکار، از صدای بیشتری برخوردار هستند، از این روی استفاده از آنها در مکان هایی که نیاز به آرامش است توصیه نمی شود. از این روی از این نوع فن کویل معمولا در فضاهایی با ارتفاع سقف زیاد و همینطور ساختمان های تجاری و صنعتی و کارخانه جات استفاده می گردد.
  • Elnaz Baher

هوای گرم بسیاری از مردم را به فکر خرید کولر گازی می اندازد. اما اینکه کدام برند کولر گازی از سایرین برتر است موضوعیست که می بایست به دقت آن را بررسی کرد. از آن جایی که هزینه ها افزایش یافته است، بسیاری از افراد در پی آن هستند تا برندی با کیفیت را خریداری کنند. یکی از بهترین انتخاب ها، کولر گازی سامسونگ است. اما چرا؟ با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.


نکات مثبت کولر گازی سامسونگ

سامسونگ یکی از برترین برندها در حوزه های مختلف است که یکی از آن ها کولر گازی سامسونگ می باشد. شرکت سامسونگ (SAMSUNG) با طراحی هوشمند و ساخت محصولات مبتکرانه و مطمئن، به کارگیری پرسنل مستعد و نیز دارا بودن رویکردی جهانی و مسئولانه در کسب و کار و همچنین با ارائه خدمات عالی و منحصر به فرد، سهم عمده ای از بازار جهانی محصولات دیجیتال، لوازم خانگی و نیز تجهیزات تهویه مطبوع از جمله کولرهای گازی اسپلیت را به خود اختصاص داده است.

شرکت سامسونگ (SAMSUNG) با هدف بهبود زندگی مردم در سراسر جهان، حفظ منابع و تولید محصولات دوستدار محیط زیست، از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده کولرگازی و اسپلیت در جهان می باشد.

کولرهای گازی و اسپلیت های ساخت شرکت سامسونگ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری های دنیا، به محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت سام سرویس کولرهای گازی سامسونگ، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند.
کولر گازی سامسونگ در مدل های مختلفی تولید می شود که پنجره ای، ایستاده، دیواری و پرتابل از جمله انواع این برند کولر گازی می باشد.

چنانچه قصد خرید کولر گازی سامسونگ را دارید، به لینک زیر مراجعه نمایید و کولر گازی سامسونگ را با قیمت مناسب خریداری نمایید:


https://damatajhiz.com/categories/37/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF

  • Elnaz Baher
قیمت کولر گازی که در سال های اخیر به شدت در حال افزایش است، باعث شده مردم بسیاری به خرید کولرهای گازی قاچاق روی بیاورند.

آنچه مسلم است قیمت کولر گازی قاچاق به نسبت کولرهای گازی اصل بسیار کمتر است و همین موضوع سبب شده افراد بسیاری که نیاز شدید به اسپلیت احساس می کنند، خود را به خرید کولرهای قاچاق و تقلبی قانع کنند.

با این حال باید بدانید فقط نباید به قیمت کولرهای گازی توجه کنید، بلکه آگاهی نسبت به معایب محصولات قاچاق و تقلبی می تواند شما را از این محصولات دلسرد کرده تا از خرید آنها سرباز بزنید.

قیمت کولر گازی قاچاق در برابر معایب آن

قیمت کولرهای گازی قاچاق بنا به دلایلی که بسیاری از شما اطلاع دارید، بسیار کمتر از محصولات اصل است. از دلایل اصلی این قیمت ارزان می توان به تقلبی بودن این محصولات اشاره کرد که با قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد تولید و روانه بازار می شوند.

از دلایل نخریدن کولرهای گازی قاچاق و بانه ای همین بس که غیر استاندارد و بی کیفیت بوده و مصرف برق بسیار بالایی دارند.

همچنین معمولا بر روی این کولر اسپلیت ها اطلاعات دروغین درج می شود که همین موضوع می تواند پس از مدتی شما را از پولی که بابت قیمت اسپلیت صرف کرده اید پشیمان کند.

به عنوان مثال شما یک کولر گازی سامسونگ با برچسب انرژی گرید A از بانه خریداری می کنید، در حالی که این محصول غیر استاندارد و بی کیفیت مصرف برق بسیار بالا و نجومی دارد که می تواند هزینه هایی چند برابر بیشتر از قیمت اسپلیت اصل روی دست شما بگذارد.

از موارد مرسوم دیگر در خصوص محصولات سرمایشی قاچاق می توان به درج ظرفیت نادرست بر روی کولر اشاره کرد. به عنوان مثال بر روی کولر گازی با ظرفیت 9هزار بی تی یو ظرفیت نادرست 12 هزار درج می شود که به طور واضح کولر گازی خریداری شده نمی تواند انتظارات شما را از یک کولر گازی 12هزار برآورده کند.


با این چند دلیل ساده و واضح اگر خرید اسپلیت تقلبی و قاچاق را در سر دارید، باید همین الان این فکر را از سر بیرون کنید و به فکر خرید کولر گازی اصل بیفتید. البته قیمت کولر گازی اصل کمی گران است که می توانید با خرید کولر گازی قسطی این مشکل را تا حدودی حل کنید.
  • Elnaz Baher
فن کویل ساراول از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای فن کویل در ایران است که اغلب توسط صاحبان پروژه های ساختمانی انتخاب و خریداری می شود.

تنوع فن کویل ساراول که در انواع زمینی و سقفی در ظرفیت های گسترده تولید می شود این برند فنکویل را قابل استفاده در مجتمع های مسکونی، ساختمان های اداری و تجاری، هتل ها، کتابخانه ها، بیمارستان ها، سالن های نمایش و سمینار و غیره با شرایط مختلف کرده است.

از فن کویل های ساراول می توان با هدف سرمایش و گرمایش بهره برداری کرد و دمای هوای هر اتاق یا واحد یک ساختمان را به صورت مستقل کنترل نمود.

فن کویل زمینی بالازن یکی از پرکاربرد ترین مدل های فنکویل ساراول است که با طراحی زیبا و کیفیت عالی می تواند انتخاب شما عزیزانی باشد که قصد دارید از سیستم فن کویل برای پروژه ساختمانی خود بهره ببرید.

فن کویل ساراول زمینی بالازن

فن کویل ساراول زمینی بالازن


• این سری از فن کویل های ساراول در ظرفیت 200 الی 1200 CFM تولید می شوند. 
• بهره گیری از الکتروموتورهای پرقدرت و کم صدا با عملکرد سه دور تند، متوسط و کند
• عایق بندی قسمت جلوی فن کویل به منظور جلوگیری از انتشار صدا و ارتعاش
• دارای کویل، تشتک آب تقطیر و فن سانتریفیوژ ساخته شده از گالوانیزه 
• دارای کویل سه ردیفه استاندارد با لوله های مسی 3/8 اینچ با قابلیت انتخاب نحوه اتصال لوله های رفت و برگشت و همچنین خروجی هوا توسط مشتری 
• مجهز به فیلتر هوای قابل شستشو
• دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش


شما عزیزان برای خرید فن کویل زمینی ساراول با قیمت مناسب می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه کنید و ضمن مقایسه مدل ها و برندهای مختلف خرید هوشمندانه ای را تجربه نمایید.
  • Elnaz Baher

کولر گازی سامسونگ ویندفری جدیدترین سری کولرهای گازی سامسونگ است که در ظرفیت 10000، 13000، 19000 و 25000 تولید و عرضه می گردد.


کولر گازی سامسونگ از سری ویند فری همانند سایر مدل های کولر گازی سامسونگ از فناوری های پیشرفته روز دنیا برخوردار می باشد. اما آنچه این سری از اسپلیت های سامسونگ را از سایر مدل ها متمایز می نماید، فناوری ویند فری یا wind free است.


فناوری ویند فری در مدل جدید کولر گازی سامسونگ


درواقع فناوری ویندفری حالتی را فراهم می کند که باد مزاحم از محیط حذف شده و کاربرد احساس راحتی بیشتری داشته باشد. به عبارتی با فعال شدن حالت ویند فری در اسپلیت های جدید سامسونگ، شرایطی ایجاد می شود که بدن دیگر در معرض مستقیم و دائمی باد سرد کولر قرار نگیرد.



این سیستم به گونه ای عمل می کند که ابتدا  دمای محیط را توسط حالت سرمایش سریع (Fast Cooling) به دمای مورد نظر کاربر می رساند. پس از آن با فعال شدن فناوری ویند فری، بدون ایجاد باد مستقیم و مزاحم و تنها از طریق خروج آرام هوای سرد از منافذ ریز روی دستگاه، دمای محیط را در حالت ایده‌آل حفظ می نماید.


از دیگر ویژگی های کولر گازی سامسونگ ویند فری موارد زیر می باشد:


  • کمپرسور هشت قطبی (فناوری انحصاری شرکت سامسونگ)
  • فیلتر عریض برای تصفیه کامل و بدون نقص هوا
  • مجهز به تایمر، سیستم شروع به کار مجدد و سیستم حالت خواب عمیق
  • دارای سیستم عیب یاب خودکار با حالت نمایش میزان مصرف انرژی
  • قابلیت کنترل از طریق گوشی موبایل
  • 5سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی


برای خرید کولر گازی سامسونگ ویندفری از طریق سایت دماتجهیز اقدام کنید و از تحویل سریع و گارانتی اصلی بهره مند شوید.

  • Elnaz Baher