درباره سیستم های تهویه مطبوع

کولر گازی گری یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی در ایران است که از نظر کیفیت در رده برندهایی نظیر اجنرال و هایسنس قرار دارد.

از لحاظ قیمت کولر گازی هم باید گفت قیمت این محصولات ارزان تر از قیمت کولر گازی اجنرال و گران تر از کولر گازی هایسنس می باشد که دانستن این نکته می تواند در انتخاب و خرید اسپلیت شما را یاری کند.

درباره شرکت تولیدی کولر گازی گری

از مقایسه قیمت و کیفیت اسپلیت گری که بگذریم، اطلاعات بیشتر درخصوص برند گری می تواند به شما اطمینان بیشتری در انتخاب کولرهای گازی گری بدهد.

لازم است بدانید شرکت گری یکی از تولید کنندگان مطرح سیستم های تهویه مطبوع نظیر کولر گازی ، چیلر، فن کویل و هواساز می باشد که اصالتی چینی دارد.

شرکت گری کولر گازی گری
شرکت گری کولر گازی گری

گری یک شرکت چند ملیتی تولید انواع لوازم خانگی است که مقر اصلی آن در کشور چین می باشد. این شرکت بزرگ در سال 1991 در شهر جوهای در جنوب کشور چین تاسیس گردید و امروزه پس از گذشت نزدیک به سه دهه به یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع در جهان محسوب می شود.

این شرکت قادر است با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا و به کمک متخصصی در سراسر دنیا سالانه بیش از 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی و 2 میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری تولید و به بازارهای جهانی عرضه نماید.

کولر گازی گری

کولر گازی یکی از اصلی ترین تولیدات این شرکت بزرگ تهویه مطبوع می باشد که امروزه به بازار خوبی در ایران و جهان دست یافته است. اگر به دنبال یک کولر گازی با کیفیت با رده قیمتی متوسط هستید بدون شک اسپلیت های گری بهترین انتخاب هستند.

کولر گازی گری
کولر گازی گری

این محصولات که از استانداردهای جهانی و کیفیت عالی برخوردار هستند در انواع مختلف کولر گازی دیواری ، ایستاده، پنجره ای و پرتابل طراحی و تولید می گردند.

همچنین در میان تولیدات شرکت گری، کولر گازی اینورتر از جمله مهمترین محصولات می باشد که به دلیل مصرف برق کم در میان مصرف کنندگان طرفداران زیادی دارد.

این محصولات با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش و فقط سرمایش از نظر ظرفیت که اصلی ترین معیار انتخاب یک کولر گازی محسوب می شود، دارای طیف گسترده ای هستند. کولرهای گازی گری در ظرفیت های 9 الی 60 هزار بی تی یو بر ساعت قابل استفاده در واحدهای تجاری و مسکونی با متراژ مختلف می باشند.

اگر به داشتن کولر گازی گری علاقه مند شدید در سایت دماتجهیز می توانید با انواع مدل ها بیشتر آشنا شده و کولر گازی خود را هوشمندانه خریداری نمایید.

نظرات (۱)

  • بهترین قیمت های کولر گازی و اسپلیت های گری
  • سلام برای خرید بهترین کولر گازی با ناازلترین قیمت ممکن حتما به وبسایت کولر گازی کولرنیو مراجعه کنید

    قیمت های انواع کولر گازی و اسپلیت

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی