درباره سیستم های تهویه مطبوع

آیا با فواید دستگاه تصفیه هوا آشنایید؟

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳ ب.ظ

همه می دانیم تنفس هوای پاک تا چه اندازه برای سلامتی مهم و ضروری است. با این حال ممکن است برخی از افراد بر این باور باشند که با وجود افزایش آلایندگی ها، امکان تنفس هوای پاک وجود ندارد. حتی در پاک ترین محیط ها، فضاها و اتاق ها، هوا می تواند حاوی ذرات آلوده و آلاینده های نامرئی باشد که با چشم مشاهده نمی شوند اما برای سلامتی بسیار مضر هستند و می توانند بیماری هایی را ایجاد یا تشدید نمایند. درست به همین دلیل است که استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا با فواید دستگاه تصفیه هوا برای سلامتی آشنا شوید.

فواید دستگاه تصفیه هوا

فواید دستگاه تصفیه هوا

فواید دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا، وسیله ای است که به جذب آلاینده ها، دوده، بو و ذرات معلق موجود در هوا کمک می کند. این دستگاه برای تمامی افرادی که تنفس در هوای پاک را دوست دارند و به ویژه برای افراد مبتلا به آسم و آلرژی بسیار مفید است. از دستگاه تصفیه هوا می توان در محیط های مختلفی مانند ساختمان های تجاری، مسکونی و … استفاده نمود و تجربه زندگی سالم را از آن خود کرد.

دستگاه تصفیه هوا به فیلتر HEPA مجهز شده است که می تواند به تمیز کردن و تصفیه هوای در گردش کمک شایانی نماید. HEPA نوعی از فیلتر است که هوا را با به دام انداختن ذرات کوچک که در هوا وجود دارند، تصفیه می کند.
براساس گزارشی که از آزمایشات متخصصان به دست آمده، نشان داده شده است که فیلتر HEPA حدود 99.9٪ از ذرات گرد و غبار و آلاینده های موجود در هوا از جمله گرده، دوده و دود سیگار، آلاینده های ناشی از مواد شوینده، موی حیوانات خانگی و … را جذب می کند. البته لازم به ذکر است که در انواع دستگاه تصفیه هوا، فیلترهای مختلفی قرار داده می شود که به جرات یکی از بهترین فیلترها، همین فیلتر HEPA است. اما فواید دستگاه تصفیه هوا کدامند که می توانند به سلامتی کمک کنند؟

آیا تصفیه کننده هوا می تواند به راحت تر نفس کشیدن شما کمک می کند؟

زندگی با افراد سیگاری می تواند تنفس را مشکل سازد، از طرفی همخانه بودن با حیوانات خانگی نیز مشکلات را دوچندان می کند. استفاده از جارو برقی برای حذف آلاینده های موجود در هوا کافی نخواهد بود و نمی تواند برای مبتلایان به آلرژی کارآمد باشد. دستگاه های تصفیه کننده هوا می توانند بدون تولید صدا، به راحتی آلرژن ها، ذرات موجود در هوا و آلاینده ها را بزدایند و هوا را از این ذرات پاک نمایند. بدون دستگاه تصفیه هوا، خانه شما و یا هر فضای دیگری می تواند گرد و غبار و میکروب زیادی جمع کند، که این می تواند منجر به بروز مشکلات جدی برای سلامتی شود.

 

 

ادامه در لینک زیر:

http://blog.damatajhiz.com/%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%a7/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۷/۰۸
  • ۱۷۷ نمایش
  • Elnaz Baher

تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا

نظرات (۱)

بهترین تصفیه هوا یرای خرید با فواید خوب میشه از شرکت پویا فناوران یسان خریداری کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی