درباره سیستم های تهویه مطبوع

کولر گازی 24000 ایران رادیاتور یا 24000 اینورتر بوش؟

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸ ق.ظ

اگر در بازار و سایت های فروشگاهی تهویه مطبوع به دنبال خرید کولر گازی 24000 مناسب برای مغازه یا دفتر کار خود هستید، به شما کولر گازی 24000 ایران رادیاتور با برچسب انرژی رده  A+ و کولر گازی بوش که از فناوری اینورتر بهره می برد و دارای رده انرژی A+++ است را معرفی می کنم.
 

معمولا افراد برای محل کار خود به منظور کاهش هزینه ها نیاز به کولر گازی کم مصرف با قیمت مناسب دارند؛ کولر گازی 24000 ایران رادیاتور و کولر گازی بوش اینورتر دو مدل از ارزان ترین کولرهای گازی 24000 موجود در بازار تهویه مطبوع ایران با مصرف برق بسیار کم هستند.
 

این دو مدل کولر گازی با ظرفیت 24000 علاوه بر اقتصادی بودن از کیفیت و امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند که شما عزیزان پس از بررسی و مقایسه می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مقایسه کولر گازی 24000 ایران رادیاتور و اینورتر بوش

به طور کلی کولرهای گازی با ظرفیت 24000BTU/hr قادر هستند فضاهایی با مساحت 34 تا 45 مترمربع را تحت پوشش قرار دهند. مدل های فوق با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش و مصرف برق کم، یک وسیله پرکاربرد و مفید برای مغازه و دفتر کار شما محسوب می شوند.
 

در جدول زیر این دو مدل کولر گازی را با یکدیگر مقایسه کردم که می تواند راهنمای خرید کولر گازی باشد.

مشخصات کولر گازی 24000 ایران رادیاتور و اینورتر بوش
 

در آخر باید گفت کولر گازی ایران رادیاتور ساخت شرکت معتبر ایران رادیاتور بوده و دارای 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه ضمانت سایر قطعات فنی توسط شرکت ایران رادیاتور است.
در مقابل کولر گازی بوش دارای قطعات ساخت آلمان و مونتاژ بلژیک بوده که توسط شرکت هوای پاک ایران به بازار عرضه شده است. این محصولات دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات فنی شرکت هوای پاک ایران هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی