درباره سیستم های تهویه مطبوع

هود آشپزخانه | معرفی انواع هود آشپزخانه

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۲۱ ب.ظ

از جمله وسایلی که در آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، هود آشپزخانه است. این وسیله مکنده برای از بین بردن بوی بد غذا و چربی هایی که در هوای آشپزخانه پراکنده می شود، موثر است. هود می تواند با قدرت مکندگی خود از انتشار بوی چربی جلوگیری نماید. اما این وسیله در انواع مختلفی تولید می شود. با ما همراه باشید تا با انواع هود آشپزخانه آشنا شوید.

انواع هود آشپزخانه

هودهای آشپزخانه بر اثر نوعی طراحی، صدا، کشش و قیمت به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

هود فلت

هود فلت

صفحه هود فلت یا کلاسیک به طور کامل روی اجاق گاز قرار می گیرد و کارایی بسیار خوبی در مکش بو و چربی دارد. البته لازم به ذکر است که این نوع از هودها، از نظر میزان صدایی که تولید می کنند، با یکدیگر متفاوتند. ضمنا لازم به ذکر است که این نوع از هود آشپزخانه، با طرح های مختلف استیل، شیشه و استیل و شیشه تولید می شوند. به همین دلیل این نوع از هودها به راحتی تمیز می شوند و برای افراد مشکلی از این بابت ایجاد نمی کنند.

هود زیر کابینتی

هود زیر کابینتی

هودهای زیر کابینتی از جمله قدیمی ترین هودهای آشپزخانه محسوب می شوند. موتور این هودها همانند هواکش عمل می کند و دارای فیلترهایی از جنس پشم شیشه می باشد. باید بگوییم که این نوع از هودهای آشپزخانه حین مکش صدای زیادی تولید می کنند و در مقایسه با هودهای جدیدتر، کیفیت و کارایی پایین تری دارند. 

هود مورب

 این هودها با زاویه 45 درجه ای که دارند، از جمله هودهای دکوراتیو محسوب می شوند که می توانند به آشپزخانه فضای زیبایی ببخشد.

هود مورب

هود مخفی

 محل قرارگیری هودهای مخفی زیر کابینت است، لذا به راحتی در آشپزخانه قابل رویت نیستند. اینهود آشپزخانه بیشتر برای خانه هایی که آشپزخانه ای کوچک دارند، مناسب است. زیرا هودهای مخفی فضای زیادی را از آشپزخانه اشغال نمی کنند اما از نظر مکش با سایر هودها تفاوتی ندارد.

هود مخفی

هود فانتزی

این هودها، به هودهای جزیره ای نیز معروف هستند و در شکل های متفاوتی مانند استوانه ای، کره ای و مکعبی ساخته می شوند. لازم به ذکر است که این هودها بیشتر برای آشپزخانه هایی کاربرد دارند که در آن ها پخت و پز کمتر انجام می شود چرا که این هوها بیشتر جنبه فانتزی دارند تا مکش!

هود فانتزی

 
چنانچه قصد دارید انواع هود آشپزخانه را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید به صفحه فروش هود دماتجهیز مراجعه کنید و یا بر روی لینک https://damatajhiz.com/categories/512/هود-آشپزخانه-و-هواکش کلیک کرده و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی