درباره سیستم های تهویه مطبوع

قیمت کولر گازی ؛گول کولر گازی قاچاق را نخورید!

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ق.ظ
قیمت کولر گازی که در سال های اخیر به شدت در حال افزایش است، باعث شده مردم بسیاری به خرید کولرهای گازی قاچاق روی بیاورند.

آنچه مسلم است قیمت کولر گازی قاچاق به نسبت کولرهای گازی اصل بسیار کمتر است و همین موضوع سبب شده افراد بسیاری که نیاز شدید به اسپلیت احساس می کنند، خود را به خرید کولرهای قاچاق و تقلبی قانع کنند.

با این حال باید بدانید فقط نباید به قیمت کولرهای گازی توجه کنید، بلکه آگاهی نسبت به معایب محصولات قاچاق و تقلبی می تواند شما را از این محصولات دلسرد کرده تا از خرید آنها سرباز بزنید.

قیمت کولر گازی قاچاق در برابر معایب آن

قیمت کولرهای گازی قاچاق بنا به دلایلی که بسیاری از شما اطلاع دارید، بسیار کمتر از محصولات اصل است. از دلایل اصلی این قیمت ارزان می توان به تقلبی بودن این محصولات اشاره کرد که با قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد تولید و روانه بازار می شوند.

از دلایل نخریدن کولرهای گازی قاچاق و بانه ای همین بس که غیر استاندارد و بی کیفیت بوده و مصرف برق بسیار بالایی دارند.

همچنین معمولا بر روی این کولر اسپلیت ها اطلاعات دروغین درج می شود که همین موضوع می تواند پس از مدتی شما را از پولی که بابت قیمت اسپلیت صرف کرده اید پشیمان کند.

به عنوان مثال شما یک کولر گازی سامسونگ با برچسب انرژی گرید A از بانه خریداری می کنید، در حالی که این محصول غیر استاندارد و بی کیفیت مصرف برق بسیار بالا و نجومی دارد که می تواند هزینه هایی چند برابر بیشتر از قیمت اسپلیت اصل روی دست شما بگذارد.

از موارد مرسوم دیگر در خصوص محصولات سرمایشی قاچاق می توان به درج ظرفیت نادرست بر روی کولر اشاره کرد. به عنوان مثال بر روی کولر گازی با ظرفیت 9هزار بی تی یو ظرفیت نادرست 12 هزار درج می شود که به طور واضح کولر گازی خریداری شده نمی تواند انتظارات شما را از یک کولر گازی 12هزار برآورده کند.


با این چند دلیل ساده و واضح اگر خرید اسپلیت تقلبی و قاچاق را در سر دارید، باید همین الان این فکر را از سر بیرون کنید و به فکر خرید کولر گازی اصل بیفتید. البته قیمت کولر گازی اصل کمی گران است که می توانید با خرید کولر گازی قسطی این مشکل را تا حدودی حل کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی