درباره سیستم های تهویه مطبوع

فن کویل ساراول زمینی بالازن چه ویژگی هایی دارد؟

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴ ب.ظ
فن کویل ساراول از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای فن کویل در ایران است که اغلب توسط صاحبان پروژه های ساختمانی انتخاب و خریداری می شود.

تنوع فن کویل ساراول که در انواع زمینی و سقفی در ظرفیت های گسترده تولید می شود این برند فنکویل را قابل استفاده در مجتمع های مسکونی، ساختمان های اداری و تجاری، هتل ها، کتابخانه ها، بیمارستان ها، سالن های نمایش و سمینار و غیره با شرایط مختلف کرده است.

از فن کویل های ساراول می توان با هدف سرمایش و گرمایش بهره برداری کرد و دمای هوای هر اتاق یا واحد یک ساختمان را به صورت مستقل کنترل نمود.

فن کویل زمینی بالازن یکی از پرکاربرد ترین مدل های فنکویل ساراول است که با طراحی زیبا و کیفیت عالی می تواند انتخاب شما عزیزانی باشد که قصد دارید از سیستم فن کویل برای پروژه ساختمانی خود بهره ببرید.

فن کویل ساراول زمینی بالازن

فن کویل ساراول زمینی بالازن


• این سری از فن کویل های ساراول در ظرفیت 200 الی 1200 CFM تولید می شوند. 
• بهره گیری از الکتروموتورهای پرقدرت و کم صدا با عملکرد سه دور تند، متوسط و کند
• عایق بندی قسمت جلوی فن کویل به منظور جلوگیری از انتشار صدا و ارتعاش
• دارای کویل، تشتک آب تقطیر و فن سانتریفیوژ ساخته شده از گالوانیزه 
• دارای کویل سه ردیفه استاندارد با لوله های مسی 3/8 اینچ با قابلیت انتخاب نحوه اتصال لوله های رفت و برگشت و همچنین خروجی هوا توسط مشتری 
• مجهز به فیلتر هوای قابل شستشو
• دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش


شما عزیزان برای خرید فن کویل زمینی ساراول با قیمت مناسب می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه کنید و ضمن مقایسه مدل ها و برندهای مختلف خرید هوشمندانه ای را تجربه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی