درباره سیستم های تهویه مطبوع

کولر گازی بانه ای نخریم

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۸ ب.ظ

با افزایش قیمت دلار، قیمت کولر گازی نیز افزایش یافته است و از آن جایی که روز به روز هوا گرم تر می شود، نمی توان از خرید این کولرها صرف نظر کرد. اما با توجه به افزایش قیمت کولر گازی، ممکن است برخی از افراد به خرید کولر گازی های بانه ای که قیمت کمتری دارند، روی آورند. در این مطلب خواهید دید که چرا نباید کولر گازی بانه ای خریداری نمایید.


نه به کولر گازی بانه ای



می توانیم به شکل میانگین 6 میلیون تومان تا مبالغی بالاتر عنوان کنیم که در بازار رسمی به فروش می رسد. این کولرهای گازی اغلب گارانتی های 18 ماهه دارند و متعلقاتی مانند لوله های مسی و رابط ها و شلنگ ها و ... به شکل رایگان به همراه آن ها تحویل مشتریان داده می شود. حتی برخی از نمایندگان معتبر سرویس نصب رایگان برای مشتریان خود در نظر می گیرند. اما لازم به ذکر است که چنین خدماتی برای کولر گازی های بانه ای وجود ندارد.


درست است که قیمت کولر گازی بانه ای کمتر از قیمت کولر گازی هاییست که در بازار رسمی به فروش می رسد، اما کیفیت این کولر گازی ها در مقایسه با نمونه های اصلی و اوریجینال بسیار پایین می باشد.
درست است که قیمت کولر گازی، فاکتوری مهم در خرید این دستگاه محسوب می شود، اما ارزش در مقابل هزینه هم از نکاتی مهم محسوب می شود که می بایست به آن توجه نمود. اینکه یک کالایی ارزان قیمت است، دلیل محکم و خوبی برای خرید به صرفه محسوب نمی شود چرا که ممکن است شما را طی استفاده متحمل هزینه های اضافی کند.

مورد بعدی که باید به آن توجه شود، گارانتی دستگاه است. برای هر وسیله ای ممکن است مشکلاتی به وجود آید که این گارانتی و خدمات پس از فروش است که می تواند جوابگو باشد. لازم به ذکر است که کولر گازی های بانه ای فاقد گارانتی هستند و در صورت بروز مشکل کسی پاسخگو نخواهد بود. از سوی دیگر فرایند نصب و راه اندازی به عهده خود شما خواهد بود و قطعا ضمانتی بابت اصالت کالا به شما داده نخواهد شد.
در کل بهتر است کیفیت را فدای قیمت کولر گازی نکنید چرا که در نهایت مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری از قیمت اصلی کولر گازی خواهید شد.


چنانچه قصد دارید کولر گازی با قیمت مناسب خریداری نمایید، به لینک زیر مراجعه نمایید و کولر گازی را با برندهای معتبر و گارانتی های اصلی از دماتجهیز خریداری نمایید:


https://damatajhiz.com/categories/34/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA

نظرات (۱)

  • کولر گازی بانه
  • کولر گازی های بانه ای بعضی از آدم ها و فروشگاه های اینترنتی از به جای بانه جا زده و در شهر دیگری مشغول و کولر گازی های بانه را به اسم بانه میفروشن
    ولی اگر یک باز برید به بانه متوجه خواهید شد و بهترین کولر گازی های ایران را در بانه می توانید پیدا کنید اونهایی که مخفیانه کولر بانه میفروشن .....

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی