درباره سیستم های تهویه مطبوع

قیمت کولر گازی در یکی دو سال اخیر به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و بازگشت تحریم ها مانند بسیاری از کالاها افزایش چشم گیری داشته است. همین موضوع باعث کاهش قدرت خرید مردم و در نتیجه روی آوردن آنها به بازار بانه گردیده است.

بازارهای مرزی نظیر بانه محل خرید و فروش کالاهای قاچاق و غیر اصلی است که از قیمت کمتری نسبت به مدلهای قانونی و اصل برخوردار هستند. یکی از کالاهایی که حسابی مورد توجه قاچاقچیان قرار گرفته و به وفور در بانه و بازارهای مرزی یافت می شود، کولر گازی و اسپلیت است.

کولر گازی
کولر گازی

در حال حاضر حداقل قیمت کولر گازی اصل حدود 5 میلیون تومان، مربوط به کولرهای گازی با ظرفیت 9000 از برندهای غیر مطرح می باشد (برای اطلاع از قیمت کولر گازی و مقایسه به سایت دماتجهیز مراجعه نمایید ).

اما در بازار بانه می توانید کولر گازی اجنرال که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی در ایران و جهان است را با این قیمت پیدا کنید. با وجود اختلاف قیمت بسیار زیاد، بسیاری از هموطنان وسوسه می شوند که از بازار بانه خرید کنند تا از بازار کالاهای اصل و سایت های معتبر!

حال در این روزهای گرم سال شاهد سیل عظیم پیامک های تبلیغاتی در خصوص فروش کولرهای گازی ارزان قیمت بانه ای هستیم که بسیار وسوسه انگیز است. اما شما گول قیمت کولر گازی زیر قیمت بازار را نخورید!
باید گفت در این آشفته بازار شرکت هایی ظهور پیدا کرده اند که ارائه دهنده کولرهای گازی قاچاق یا تقلبی با گارانتی غیر اصل هستند و این پیامک ها برای تبلیغ کالاهای غیر اصل است.

بنابر قانون و منطق صنفی، گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی بایستی از سوی شرکت وارد کننده یا تولید کننده ارائه شود. از این روی در صورتی که با شرکت گارانتی دهنده نامعتبر روبه رو شدید از خرید کولر گازی پرهیز کنید چراکه صد درصد قاچاق و تقلبی است.

لازم به ذکر است در حال حاضر به دلیل وجود کارت های گارانتی تقلبی مشکلات بسیاری در این صنف برای مشتریان و فروشندگان ایجاد شده است. از این روی اگر پیامک تبلیغابی فروش کولر گازی ارزان قیمت دریافت کردید همان لحظه پاک کنید تا وسوسه قیمت ارزان کولر گازی نشوید و به دردسر نیفتید.

شما می توانید برای خرید انواع کولر گازی و اسپلیت به سایت دماتجهیز مراجعه کرده و ضمن بهره گیری از قیمت های منطقی، کالاهای اصلی و اوریجینال را با گارانتی معتبر، از امکان فروش اقساطی نیز بهره مند شوید.

نظرات (۱)

  • قیمت اسپلیت و کولر گازی با کیفیت
  • سلام قیمت های مناسب با هر نوع برند متفاوت است

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی