درباره سیستم های تهویه مطبوع

افزایش قیمت کولر گازی در طول یک سال اخیر حدود 40 الی 50 درصد اعلام شده است به طوری که این میزان افزایش سبب شده مردم بیشتر به تعمیر کولرهای قدیمی خود روی بیاورند تا  خرید!

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اعلام خبر افزایش 40 تا 50 درصدی قیمت کولر گازی گفت: در  حال حاضر تعمیرات و به روز رسانی انواع لوازم خانگی خصوصا کولرهای گازی و سایر سیستم های تهویه مطبوع  جایگزین خرید کالای جدید گردیده است و مردم ترجیح می دهند به جای خرید و صرف هزینه گزاف، سیستم های قدیمی خود را تعمیر و نگهداری نمایند.

سید مرتضی میری در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا در خصوص وضعیت بازار کولرهای گازی در سال جاری و میزان عرضه و تقاضا گفت: با توجه به کاهش تولید انواع کولر گازی ایرانی، ممنوعیت واردات این محصولات به کشور در ماه های گذشته لغو گردیده است.

افزایش قیمت کولر گازی و تعمیر آن


به گفته ایشان نیاز سالانه کشور به انواع کولرگازی و اسپلیت، 700 الی 800 هزار دستگاه است که بیشتر مصرف کنندگان در مناطق جنوبی و شمالی ایران می باشند. البته در سال های اخیر با توجه به گرم تر شدن هوا، ساکنین مناطق مرکزی ایران خصوصا تهران نیز به خریداران کولر اسپلیت گازی افزوده شده اند.

میری در ادامه با اشاره به افزایش 40 تا 50 درصدی قیمت انواع کولر گازی افزود: در حال حاضر حجم قابل توجهی از کولرهای گازی، قاچاق بوده و فاقد گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش می باشند که توصیه می شود با توجه به شرایط بازار و وضعیت اقتصادی خانواده ها، خریداران عزیز حتما از شرکت ها و سایت های مجاز اقدام به خرید کولر گازی اصل نمایند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در آخر به آغاز فصل خرید کولر گازی اشاره کرد و گفت: میزان تقاضا برای خرید کولر اسپلیت با توجه به این میزان افزایش قیمت کولر گازی کاهش یافته است و مردم بیشتر به تعمیر کولرهای قدیمی خود روی آورده اند.

نظرات (۱)

قیمت های جدید و اسپلیت های با کیفیت، قیمت هاشون خیلی گرون و به صرفه است

و برای خرید بهترین کولر گازی حتما به روی لینک و منبع کولرنیو خریداری کنید.

خرید کولر گازی های و انواع برند کولر گازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی