درباره سیستم های تهویه مطبوع

کولر گازی سامسونگ و تنوع در کمپرسور و گاز مبرد

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶ ق.ظ

کولر گازی سامسونگ با تنوع و کیفیت بالایی که دارد یکی از محبوب ترین برندهای کولر گازی در ایران و جهان محسوب می شود.

کولر اسپلیت های سامسونگ در انواع مختلف دیواری و ایستاده در ظرفیت های 10هزار الی 50 هزار بی تی یو بر ساعت با بهره گیری از قطعات اولیه با کیفیت و متنوع تولید می شوند تا رضایت مصرف کنندگان با سلایق و نیازهای مختلف را جلب کنند.
کولر گازی سامسونگ


اسپلیت های سامسونگ از لحاظ عملکرد در دو مدل مختلف سرد و گرم و فقط سرد عرضه می شوند که همین موضوع هم می تواند دلیل محبوبیت کولرهای سامسونگ باشد.

معمولا در مناطقی با اقلیم حاره ای کولر گازی با قابلیت ایجاد سرمایش کاربرد دارد و در مناطقی با آب و هوای معتدل کولر گازی با قابلیت ایجاد سرما و گرما که کولر گازی سامسونگ با برخورداری از هر دو نوع می تواند کاملا نیاز مصرف کنندگان را پاسخگو باشد.

اما اصلی ترین جز یک کولر گازی که محصولات مختلف را از هم متمایز می کند، کمپرسور و گاز مبرد است. سامسونگ از این لحاظ هم محصولات خود را با تنوع طراحی و ارائه کرده است.

کولر گازی سامسونگ و گاز مبرد

سامسونگ در تولید کولرهای گازی خود معمولا از دو نوع گاز مبرد رایج  R410a و R22 بهره می برد. آنچه قابل توجه است به کار گیری گاز مبرد R410a  دوستدار محیط زیست است که در اغلب محصولات جدید سامسونگ به کار برده شده است.

کولر گازی سامسونگ و کمپرسور

به طور کلی شرکت سامسونگ در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، اسکرال و پیستونی استفاده می کند که در این میان کمپرسور روتاری رایج ترین نوع بوده است.

اما چند سالی است نوع دیگری از کمپرسور با نام کمپرسور اینورتر 8 قطبی که ابداع خود سامسونگ است به جمع کمپرسورهای به کار برده شده در کولرهای گازی سامسونگ اضافه شده است. فناوری کمپرسور اینورتر ۸ قطبی سامسونگ به طور قابل توجهی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

نظرات (۱)

  • افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ به صورت کاملا رایگان
  • با سلام و عرض احترام

    اگر دوست دارین بازدیدکنندگان وبلاگتون به صورت کاملا رایگان و 100% واقعی افزایش پیدا کنن ، توصیه می کنم که اون رو در سایت دنیس ثبت کنید....

    با ثبت آدرس وبلاگ در سایت دنیس ؛ علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ، می تونید درآمد حرفه ای و پایدار داشته باشین.

    با تشکر        https://dnis.ir/smart/dnis

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی