درباره سیستم های تهویه مطبوع

کولر گازی ال جی در حال حاضر از جمله پیشرفته ترین برندهای کولر گازی است که این میزان پیشرفت از برند مطرح و محبوب کره ای اصلا بعید نیست!

به طور کلی شرکت ال جی پیشتاز در ارائه انواع کولر گازی کم مصرف است که این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا اقدام به ارائه و ثبت این محصولات نموده است. از جمله مدرن ترین مدل های کولر گازی کم مصرف ال جی، مدل نکست پلاس است که مجهز به فناوری اسکن هوشمند می باشد.

کولر گازی ال جی نکست پلاس با فناوری اسکن هوشمند

کولر گازی ال جی نکست پلاس در 4 ظرفیت 9000، 12000، 18000 و 27000 بی تی یو بر ساعت موجود می باشد که با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش، مناسب برای فصل گرما و سرما است.

این مدل اسپلیت ال جی ضمن برخورداری از فناوری اینورتر که آنرا جز کولرهای کم مصرف با برچسب انرژی "+A" قرار می دهد از فناوری اسکن هوشمند برخوردار است که تا میزان بسیار زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

اسکن هوشمند کولر گازی ال جی نکست پلاس

فناوری اسکن هوشمند و صرفه جویی در مصرف انرژی

کولر گازی ال جی نکست پلاس به داشتن فناوری اسکن هوشمند شهرت یافته است. این فناوری قادر است موقعیت مکانی و فعالیت افراد حاضر در اتاق را اسکن نموده و براساس داده های دریافتی دمای محیط را کنترل و جهت پرتاب باد را تنظیم نماید.

با استفاده از این امکان پیشرفته در صورتی که شخصی در محیط حضور نداشته باشد، عدم حضور او با استفاده از فناوری حسگر هوشمند تشخیص داده شده و تنظیمات فن دور پایین کولر گازی فعال می گردد و در نتیجه در مصرف انرژی و برق صرفه جویی می شود.

همچنین این سیستم با تشخیص عدم حضور افراد در محیط اتاق، به طور خودکار میزان خنکی هوا را به تدریج کاسته و هر ۲۰ دقیقه اجازه افزایش دما به میزان یک درجه سلسیوس را می‌دهد. لازم به ذکر است این فناوری طبق ادعای شرکت ال جی مصرف انرژی را تا میزان 13درصد کاهش می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی