درباره سیستم های تهویه مطبوع

فن کویل سقفی دماتجهیز با عملکرد مطمئن

يكشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ق.ظ

فن کویل سقفی از جمله مرسوم ترین سیستم های تهویه مطبوع در ایران است که معمولا در پروژه های مسکونی بزرگ و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد .


به طور کلی فن کویل ها با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش قادرند در طول سال به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع کامل مورد استفاده قرار بگیرند. لازم به ذکر است سیستم خنک کنندگی و گرم کنندگی فن کویل با عبور آب سرد یا گرم از کویل های مسی تعبیه شده در فن کویل عمل می کند.

فن کویل سقفی بدون کابین دماتجهیز

شرکت مهندسی دماتجهیز ارائه دهنده انواع سیستم های تهویه مطبوع از جمله فن کویل، داکت اسپلیت و مینی چیلر با بالاترین کیفیت و راندمان می باشد. فن کویل دماتجهیز دارای انواع مختلف سقفی، زمینی و کانالی می باشد که در ظرفیت های 200 الی 2000 سی اف ام تولید و عرضه می گردد.


در این میان فن کویل دماتجهیز مدل سقفی بدون کابین یکی از پرکاربرد ترین مدل های فن کویل از شرکت مهندسی دماتجهیز می باشد که در ظرفیت های 200 الی 1000 سی اف ام قابل سفارش و ساخت می باشد.

فن کویل سقفی بدون کابین دماتجهیز

ویژگی های فن کویل سقفی بدون کابین دماتجهیز

• دارای کویل های 3 ردیفه (8 لوله در هر ردیف) از لوله های مسی به قطر 3/8 اینچ و آلومینیومی با فاصله 12 FPI ساخته شده از پیشرفته ترین ماشین آلات تمام اتوماتیک که با محلول مخصوص، چربی زدایی و شستشو شده و با فشار PSI 200 تست گردیده اند.


• مجهز به فن سانتریفیوژ از جنس ای بی اس با عملکرد کم صدا و با بالانس دینامیکی و استاتیکی که قادر به تحمل دمای تا 100 درجه سانتیگراد می باشد.


• دارای الکتروموتور از نوع تک فاز سه سرعته


• فن کویل های سقفی دماتجهیز دارای بدنه از جنس ورق گالوانیزه مرغوب به ضخامت 1میلیمتر می باشند که از طریق پیچ های خودکار و پرچ به همدیگر متصل گردیده اند. همچنین این فن کویل ها جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین کاهش صدا عایق بندی شده اند.


• دستگاههای فوق مجهز به فیلتر آلومینیومی تخت و قابل شستشو می باشند که قادرند ذرات معلق در هوا را به خوبی حذف نمایند.


• این سیستم به مجهز به تشت تقطیر از جنس گالوانیزه با شیب بندی مناسب، جهت هدایت آب های تقطیر شده از روی سطح کویل در فصول گرم سال می باشد.


• دارای 18 ماه گارانتی طلایی دماتجهیز و 20 سال خدمات پس از فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی