درباره سیستم های تهویه مطبوع

ضرورت خرید بوستر پمپ در چیست؟

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

بوستر پمپ ها دستگاه های ساده ای هستند که برای افزایش فشار آب به خطوط اصلی آب شما متصل هستند تا بتوانند مواردی مانند شبکه های لوله های گسترده ، تغییر ارتفاع در ساختمان های چند طبقه و موارد دیگر را جبران نمایند. اصولاً اگر ساختمان شما بسیار بزرگ باشد یا نیاز به آب صنعتی داشته باشد ، یک پمپ تقویت کننده هرگونه نقص موجود در آبرسانی شهرداری را جبران می کند. در واقع بوستر پمپ ماشینی است که قابلیت افزایش فشار سیال را دارد.

 

بوستر پمپ

چرا یک بوستر پمپ ممکن است ضروری باشد

چند دلیل وجود دارد که ممکن است شما به چنین پمپ احتیاج داشته باشید. برای شروع ، کار شما ممکن است در انتهای یک خط تأمین باشید، به این معنی که شما با کاهش فشار آب بیشتر از آنچه که پیش بینی می کردید، مواجه هستید. دوم ، ممکن است شما یک ساختمان گسترده و چند طبقه با لوله های بسیار بیشتر از آنچه شهرداری طراحی شده برای ارائه خدمات داشته باشد.

در هر دو حالت ، آب باید به اندازه کافی از لوله عبور کند و به همین دلیل ، اصطکاک شروع به کند شدن جریان آب می کند. البته پمپ های تقویت کننده قدیمی پر سر و صدا بودند و از انرژی زیادی برای انجام کار استفاده می کردند. پمپ های امروزی بسیار بی صدا و کارآمد هستند ، بنابراین نصب آن ها راحت تر و بی دردسرتر خواهد بود. در واقع، برای بسیاری از مشاغل منطقه این پمپ ها برای عملکرد مناسب لوله کشی ضروری هستند.

این دستگاه نه تنها برای آب رسانی ساختمان ها، بلکه برای نقل و انتقالات سیالات مختلف از مکانی به مکانی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوتی دارند.

 

بوستر پمپ آتشنشانی

اما به طور کلی این دستگاه شبیه به یک کمپرسور گاز کار می کند و دارای مکانیسم ساده ای می باشد. از آنجایی که این دستگاه می تواند با افزایش فشار سیالات، آن ها را تا ارتفاعات زیادی بالا ببرد، در فرایند آتشنشانی نیز کاربرد زیادی دارند.

 

 

  • Elnaz Baher

بوستر پمپ

خرید بوستر پمپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی