درباره سیستم های تهویه مطبوع

طول عمر استخر چقدر است؟

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۹ ب.ظ

تصمیم گیری برای ساخت و سفارش یک استخر شنا یک رویداد هیجان انگیز و مهم است، و برخی از مردم سال ها رویای زیادی برای داشتن یک استخر داشتند. اما ساخت و خرید تجهیزات آن مانند جاروی استخر، دستگاه تصفیه و ... هزینه بر بوده است.  در حالی که این گام مهم را در پیش رو داریم، مهم است که افراد از طول عمر استخر اطمینان حاصل نمایند تا بتوانند از شر نگرانی هایی که می تواند آن ها را تحت شعاع قرار دهد، برهاند. سوال رایج این است: طول عمر استخر چقدر است؟


طول عمر استخر


وینیل: یک وینیل استریل باریک دوام ندارد.
بیشتر تحقیقات نشان می دهد که لاک داخلی وینیل تنها 6 تا 12 سال طول خواهد کشید. استخر با پوشش وینیل ممکن است هزینه کمتری برای راه اندازی داشته باشد، اما نگهداری از آن سخت است و طول عمر کمتری نیز دارد.
استخر بتنی: یک استخر بتنی، طول عمر بیشتری نسبت به استخر وینیل دارد اما این نکته را مد نظر داشته باشید که لایه بتنی آن هر 10 سال یکبار باید تجدید شود. علاوه بر این، هزینه تعمیر و نگهداری مواد شیمیایی آن ها نسبت به استخرهای فایبر گلاس بیشتر است.

استخر فایبر گلاس: بسیاری از استخرهای فایبر گلاس 30 سال یا بیشتر عمر می کنند. اما، اغلب به کیفیت سازنده بستگی دارد.




چرا استخر فایبر گلاس؟

قدرت شگفت انگیز: استحکام کشش استخرهای فایبرگلاس به گونه ایست که حین جا به جایی و کشش روی زمین، ساختار خود را حفظ می کند. جای تعجب نیست که تولید کنندگان هواپیما برای ساخت هواپیما از فایبرگلاس استفاده می کنند!

تعمیر و نگهداری با هزینه کم:
کاور ژل مانندی که روی آن کشیده می شود، برای نگهداری بسیار آسان خواهد بود. سطح صاف و غیر متخلخل ایجاد می کند، به طوری که آن را به راحتی پاک می شود و مقاوم در برابر لکه است.
 زره کامپوزیت:
 Armor " کامپوزیت" استخر های تفریحی یک انقلای تکنولوژی جدید در تولید استخر شنا کامپوزیت است. زره کامپوزیت دقیقا به منظور تقویت استحکام استخر ساخته شده است.


 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۵/۰۷
  • ۲۴۸ نمایش
  • Elnaz Baher

استخر

نگهداری از استخر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی