درباره سیستم های تهویه مطبوع

بهترین چیلر کدام است؟

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۰ ب.ظ

بهترین چیلر


نوآوری مدام در طراحی چیلر به دلیل نیاز به بهره وری بیشتر در انرژی، مقررات محلی و همچنین استانداردهایی مانند LEED همراه با الزامات جدید برای مبردهای GWP شکل می گیرند. افزایش جمعیت، سطح راحتی و نفوذ بالای فناوری اطلاعات، فشار زیادی را روی شبکه های برق و افزایش مصرف انرژی کلی اعمال می کنند.

نسل جدید چیلرها از سیستم های HVAC و همچنین طراحی های به روزرسانی شده همگی برآنند تا به استانداردهای جدید برسند. انقلاب در بازار A / C فرصت های جدید را باز می کند.
برای رفع نیاز روز افزون بازار HVAC، طیف وسیعی از چیلرهای دماتجهیز مزایای کاربردی و صرفه جویی در طول چرخه سیستم چیلر را از توسعه و هزینه های عملیاتی تا خدمات و تعمیر و نگهداری را ارائه می دهد.


قطعات و تجهیزات مورد استفاده در ساخت چیلرهای تراکمی آبی دماتجهیز


کمپرسور :  کارخانه چیلر تراکمی آبی دماتجهیزکمپرسورهای چیلر تراکمی آبی اسکرو دماتجهیز معمولا از برندهای معتبری مانند Bitzer ،Danfus ،Copeland و یا براساس موجودی از کمپرسورهای با کیفیت مشابه می باشند.
گاز مبرد: گاز مبرد مورد استفاده در چیلرهای تراکمی آبی دماتجهیز از نوع گاز فریون R22 می باشد. چنانچه کارفرما درخواست تولید چیلر با انواع گازهای مبرد متداول در بازار را داشته باشد، در صورت هماهنگی با کارشناس فروش مربوطه استفاده از انواع مبرد نیز امکان پذیر می باشد.
    کندانسور
    اواپراتور
    شیر انبساط

چرا چیلر دماتجهیز؟


ساخت چیلر طبق درخواست شما: تغییر در مشخصات فنی و تجهیزات مورد استفاده در چیلر آبی تراکمی اسکرو دماتجهیز بر اساس سفارش مشتری (مانند نصب مبدل صفحه ای برای کنداکسور و اواپراتور) با قیمت های متفاوت امکان پذیر می باشد.

ساخت چیلر تراکمی آبی با کمپرسور اسکرو در سایر ظرفیت ها بنا به سفارش خریدار امکان پذیر می باشد.
چنانچه قصد خرید انواع چیلرها را دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول و قیمت ها، به لینک زیر مراجعه نمایید:

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۵/۰۷
  • ۱۴۹ نمایش
  • Elnaz Baher

انواع چیلر

چیلر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی