درباره سیستم های تهویه مطبوع

مهم ترین نکات نگهداری آب استخر

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۱ ب.ظ

اگر شما صاحب استخر هستید، باید بیش از هرچیزی، به تمیزی آب استخر اهمیت دهید. استخر شنا درست مانند یک اتومبیل، یک کامپیوتر و یا حتی یک آتشفشان نهفته زیر آب نیاز به بررسی و نگهداری دارد. اما گاهی نگهداری از استخر به یک وسواس تبدیل می شود. سوالی که اغلب مطرح می شود، این است: هر چند وقت یکبار باید آب استخر را بررسی و آزمایش کنیم؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با هم به بررسی نکات مهم نگهداری آب استخر بپردازیم.

 

نکات مهم نگهداری آب استخر

نکات مهم نگهداری آب استخر

نکات مهم نگهداری آب استخر

همان طور که می دانید، برای نگهداری آب استخر علاوه بر استفاده از محصولات ضد عفونی، کلرزن و … به ابزار و تجهیزات مختلفی نیاز است. از تا فیلتر تصفیه استخر گرفته تا پکیج تصفیه آب استخر و بهترین جاروهای استخر … . این تجهیزات به کمک صاحبان استخر می آیند تا آن ها بتوانند به بهترین شکل ممکن از این مخزن پر آب و جذاب نگهداری کرده و از آن به شکل پاک و تمیز استفاده نمایند.

کارهای بزرگ و کوچک مختلفی وجود دارند که برای نگهداری آب استخر می تواند انجام داد، که برخی از آن ها باید به صورت روزانه انجام گیرد، برخی دیگر به طور هفتگی و بعضی ها به شکل فصلی! اما آنچه که مسلم است، به کارگیری روش های منظمی‌ست که صاحبان استخر را برای رسیدن به این هدف یاری می کنند. از جمله مهم ترین کارها، بررسی و آزمایش دقیق آب استخر است:

هر چند وقت یکبار آب استخر را بررسی کنیم؟

آزمایش آب استخر به منظور دستیابی به استخری تمیز و بهداشتی و همچنین حفظ عملکرد و کارایی استخر، بسیار اهمیت دارد. دوره زمانی آزمایش آب استخر کاملا بستگی به میزان چگونگی استفاده از آن و همچنین دمای هوا و آب روزانه دارد. اما در کل به عنوان صاحب یک استخر می بایست آزمایش آب را به صورت زیر انجام دهید:

کلر

کلر آب استخر را تصفیه می کند و می بایست میزان آن...

ادامه در لینک زیر:

نظرات (۱)

پستهاتون خیلی مفید و کاربردی هستن

لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید و درباره ی مطالبمون نظر بدید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی