درباره سیستم های تهویه مطبوع

دیگ شوفاژکار مدل استار در شرکت دماتجهیز

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ب.ظ

دیگ شوفاژکار استار 1300 دارای مدل های 7 الی 20 پره از ظرفیت حرارتی 494000 الی 1300000 کیلوکالری بر ساعت متناسب برای متراژهای مختلف می باشد. دیگ های چدنی شوفاژکار سری سوپر 300 جهت استفاده در موتورخانه مرکزی و تامین آب گرم مصرفی برای منازل ویلایی، آپارتمان های کوچک با تعداد واحد کم، استخر های کوچک و سایر ساختمان ها با متراژ بنای کل تا 450 متر مربع، قابل استفاده می باشد. طراحی دیگ شوفاژکار به صورت افقی مولتی پاس از آلیاژ چدن مخصوص و با سه پاس مجزای حرکت دود و شعله می باشد که کانال های شعله و آب بر یکدیگر عمود هستند. دیگ چدنی شوفاژکار مجهز به سیستم آب پخش کن ، سپر حرارتی و بدنه کاملا ایزوله می باشد که این طراحی در بالا بردن راندمان، کاهش مصرف سوخت و عمر طولانی دیگ خیلی موثر است. دیگ های شوفاژ چدنی شوفاژکار از جنس آلیاژ چدن آتش خوار و به صورت پره های جدا از هم تولید می شوند که موجب تسهیل در حمل و نقل و مونتاژ در هر موتورخانه ای می شود.

دیگ شوفاژکار

 فشار کار و راندمان انتقال حرارت دیگ شوفاژکار مدل استار1300 بدلیل ظرفیت های گرمایشی قابل قبول این مدل، بسیار بالاست و به همین دلیل است که می توان از آنها در موتورخانه های ساختمان های بلند استفاده کرد. از دیگ چدنی استار شوفاژکار در ساختمان های بلند تا 30 طبقه برای تولید آبگرم گرمایشی و بهداشتی استفاده میشود.

اساسی ترین تفاوتی که دیگ چدنی سوپر هیت با دیگ چدنی سولار شوفاژکار در فشار کاری آن هاست. فشار کاری دیگ سوپر هیت حداکثر 6 بار و فشار کاری دیگ های استار حداکثر 10 بار میباشد.

کلیه دیگ های چدنی شوفاژکار در وب سایت تخصصی دماتجهیز ، با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند و دارای گارانتی طبق دستورالعمل شرکت اصلی می باشند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۲۸
  • ۱۲۰ نمایش
  • Elnaz Baher

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی